DŮLEŽITÁ SOUČÁST HUBNOUCÍ STRATEGIE 

IDENTIFIKUJTE PRO VÁS NEBEZPEČNÉ POTRAVINY

Patricie Schwarzová

Stává se vám, že hezky v pohodě dodržujete dietu a pak najednou vletíte do KFC a za minutu sníte dvoje hranolky? Nebo smlsnete balíček polomáčených sušenek? A pak jen sedíte a přemýšlíte, co vás k tomu přimělo to udělat?

 

čl 90

MOŽNÁ TO NENÍ TAK ÚPLNĚ VAŠE SELHÁNÍ

Jedním z nejdůležitějších hormonů, který ovlivňuje vaše chutě, je inzulin. Ten umožňuje vstup cukru do buněk a jeho další využití buď k získání energie, nebo k uložení do tukových zásob. Když jíte, váš krevní cukr se zvyšuje a slinivka vytváří inzulin, aby glukózu pomohl přeměnit v pohonné látky pro tělo. Když krevní cukr klesne příliš, tělo sáhne do zásob. To by mělo stačit k rovnováze. Ale když jíte sladká jídla, krevní cukr stoupá příliš rychle, slinivka na to reaguje tvorbou velkého množství inzulinu, a ten pak cukr z krve rychle odbourává – jeho hladina je záhy opět nízká. A to znamená, že okamžitě zatoužíte po dalším cukru.

NÁSLEDKY

Když to takhle děláte pořád dokola, možná se dopracujete k inzulinové rezistenci, což znamená, že tělo bude vyrábět zvýšené množství inzulinu, ale buňky na něj nebudou dostatečně reagovat. Tedy se do nich bude špatně dostávat glukóza z krve.

Výsledek inzulinové rezistence: cítíte se hladově, roztřeseně a unaveně. Proto máte potřebu jíst opět něco sladkého…  A celý proces se opakuje.

Podobně může působit i stres. Když cítíte úzkost, tělo vytváří hormon kortizon. Vysoká hladina kortizonu způsobuje ukládání tuku kolem pasu. Čím déle stres trvá, tím víc se snižuje hladina krevního cukru, a to zase vyvolává hlad a touhu po sladkém.

JAK SI POMOCI?

výzva

Nevynechávejte hlavní jídla. My výživoví poradci doporučujeme jíst každé 3 hodiny (po této době z každého jídla tělo více ukládá, než vyživuje). Já ze své zkušenosti i zkušenosti mých klientů doporučuji zaměřit se alespoň na ta 3 hlavní jídla + 2 malé svačinky v podobě ovoce, jogurtu, salátu…. protože jen málo z nás je schopno jíst každé 3 hodiny.
Jezte k snídani bílkoviny a sacharidy. Zkuste třeba vejce, jogurt, celozrnné cereálie či pečivo, šunku…
Ti, kdo nejsou zvyklí snídat (znám jich dost), by měli své první jídlo mít o to vydatnější.

Při nákupu si v košíku nahrazujte vše, o čem víte, že pro vás není vhodné tím, co vám chutná, ale víte, že není takovou kalorickou bombou.

Než si navyknete na pravidelnost ve stavování, buďte připraveni. A to v podobě např. zeleninové polévky či kuřecího vývaru. Až vás po vynechání jídla přepadne hlad, dejte si plný talíř.

Když jste ve stresu, pokuste se sáhnout místo po sladkém po něčem vhodnějším. Po něčem, co sice budete jíst, ale nevyžene vám to krevní cukr příliš rychle nahoru. Ti z vás, kteří ještě neví, čím takovou mlsku nahradit, doporučuji jednoduše zkoušet.

Už jen tím, že začnete volit jiné varianty, si velmi odlehčíte. A ten pocit, že jste konečně přišli na náhražku (např. toho věnečku), která vás uspokojí úplně stejně, ale bez toho, abyste měli výčitky, ten je parádní.

Fandím vám a přeji úspěšné hubnutí.

Jak nastartovat hubnutí za pouhé 3 hodiny!

I v období menopauzy můžete začít hubnout během chvíle
s Online hubnoucím PRŮVODCEM ZDARMA

JAK ZÍSKÁM SEXY KŘIVKY v menopauze

  • 1 hodinu
    Jednoduše přimějete své tělo, aby se začalo měnit Z VÁLEČKA NA SEXY BABU.
  • 2 hodinu
    Začnete hubnout, i když BUDETE JÍST TO, CO CHCETE.
  • 3 hodinu
    Začnete hubnout BEZ TOHO, že vám něco nevyhovuje.

                           MenoLady

Online hubnoucí PRŮVODCE ZDARMA
Vás provede třemi technikami,
které jednoduše
nastartují vaše hubnutí,
a nezabrání tomu
ani ten otravný přechod.

PŘIJMĚTE MÉ POZVÁNÍ

Dovolte mi, pozvat vás do mé fb skupiny MenoLady.

Tato skupina je speciálně vytvořena pro ženy, které procházejí obdobím menopauzy. Ve skupině tak ode mne získáte potřebné rady a informace, jak hubnout po svém, bez diet a omezování, a to s úspěchem i přes otravné hormonální brzdy. Členstvím v této skupině se vám dostane mé podpory a pomoci, aby se vám hubnutí dařilo, ať už si k tomu zvolíte jakoukoli cestu. Jako členka máte možnost načerpat ode mne informace, které potřebujete a které vám skutečně pomohou.

Těším se na vás
Patricie

KDO VÁM RADÍ

Dobrý den, vítám vás na mé stránce. Jmenuji se Patricie Schwarzová a jsem akreditovaná výživová poradkyně, zakladatelka a mentorka projektu hubni PO SVÉM. Pomáhám lidem, kteří chtějí zhubnout,najít vlastní hubnoucí styl, aby mohli úspěšně a trvale zhubnout - bez trápení.
Více informaci o mě najdete zde »