Největší dietní omyl, bránící hubnutí.
Týká se i Vás?

Patricie Schwarzová

Jaký největší dietní-hunoucí omyl to je?
JE TO PEVNÁ VŮLE.
Dá se zhubnout pomocí pevné vůle?

Dá, ale velmi těžko. Řada z vás to ví nebo tuší, já jsem o tom přesvědčená.
S pevnou vůlí jsem se snažila hubnout dvakrát a stačilo mi to, abych si uvědomila, že pevná vůle nám nebyla dána k dosažení takovýchto cílů. Řada mých klientů mi to potvrdila. Toto zjištění mě namísto odrazení posílilo. Vím, že pevná vůle sice existuje, ale při hubnutí nefunguje a tak je lepší na ni nespoléhat. Je tedy zbytečné ji do hubnutí zahrnovat. Vy, které jste si tím prošly mi jistě dáte za pravdu, jako ty, co někdy zkoušely přestat kouřit.

Online hubnoucí PRŮVODCE 
Vás provede třemi technikami, které jednoduše nastartují Vaše hubnutí,
a nezabrání tomu
ani ten otravný přechod.

Proč nám pevná vůle nepomáhá při hubnutí?

Vy, které jste četly můj Ebook 6 JEDNODUCHÝCH TRIKŮ JAK ZAČÍT OKAMŽITĚ HUBNOUT, už víte, že pevná vůle zahrnuje příkazy a zákazy, jako - to musím, to nesmím. A jak se říká „odříkaného největší krajíc“, což samo o sobě předurčuje nezdar, protože děláte věci, které vlastně dělat nechcete. A pokud něco dělat nechcete, přetlačujete své vlastní Já. Vydáváte tím energii, ale na druhé straně Vám ji nic nedává a tak Vám nakonec energie dojde a Vy se vracíte ke starému způsobu života. Nepřipomíná Vám to něco?

Co je pevná vůle?

Pevná vůle je síla sebekontroly. Její hlavní nevýhodou je, že je to limitovaný zdroj a není nám vždy k dispozici. Pevná vůle je omezený, ale obnovitelný  zdroj. Musíte-li překonávat nespočet překážek (hlídat se v jídle, přemáhat chutě, nutit se do cvičení,…), je jasné, že to má za následek zmenšení či vybytí tohoto zdroje a končívá to u otevřené ledničky.
Dr. Kathleen Vohs řekla v časopise Prevention v r.2009: „Vůle je jako benzín ve vašem autě. Když vzdorujete nějakému pokušení, část spotřebujete. Čím více vzdorujete, tím prázdnější je nádrž, dokud benzín nedojde.“

K tomu, abyste měla dostatečně silnou či pevnou svou vůli, je zapotřebí ji trénovat a vědět, kdy ji použít. Vy ale nyní chcete zhubnout. Tříštit si své myšlenky a vyčerpávat energii na posilování své „pevné“ vůle je mrhání. Nyní máte svůj cíl – zhubnout a tak trénink své pevné vůle (pokud to budete chtít zkusit) si nechte až poté, co k tomuto cíli dojdete. Zjednodušeně řečeno, nedělejte víc věcí najednou, protože pak ani jednu neuděláte pořádně.

 

Na dosažení Vašeho cíle zhubnout má vliv hlavně to, zda máte definovaný cíl, Vaše správná motivace se strategií a především dostatečná znalost sebe sama. Tímto je pevná vůle dostatečně nahrazena a není zapotřebí. Pevnou vůli si šetřete, třeba se Vám někdy bude hodit na něco zcela jiného.

Jak se vyhnete zklamání z toho, že nemáte pevnou vůli?
Jednoduše.
Hubněte s pomocí Instruktážního videa 7 KROKŮ K ŠTÍHLÉ POSTAVĚ v období menopauzy.

Instruktážní video

7 KROKŮ K ŠTÍHLÉ POSTAVĚ 
v období menopauzy

 S jedním jediným videem dokážete
se svou postavou udělat divy,
i když vám menopauza hází klacky pod nohy

MenoLady

PŘIJMĚTE MÉ POZVÁNÍ

Dovolte mi, pozvat Vás do mé fb skupiny MenoLady.

Tato skupina je speciálně vytvořena pro ženy, které procházejí obdobím menopauzy. Ve skupině tak ode mne získáte potřebné rady a informace, jak hubnout po svém, bez diet a omezování, a to s úspěchem i přes otravné hormonální brzdy. Členstvím v této skupině se Vám dostane mé podpory a pomoci, aby se Vám hubnutí dařilo, ať už si k tomu zvolíte jakoukoli cestu. Jako členka máte možnost načerpat ode mne informace, které potřebujete a které Vám skutečně pomohou.

Těším se na Vás
Patricie