Největší hubnoucí omyl,
o kterém možná nevíte

Patricie Schwarzová

Vnitřní zákaz chybovat

Každá z nás si ve svém životě dokáže odpustit ledacos. Proč? Protože se máme rády. Jak je ale možné, že nezdary a selhání při pokusech zhubnout si jen tak odpustit nedokážeme?

Chodíte pravidelně cvičit, jíte tak, jak se má, aby se hublo, ale pořád máte pocit, že to na Vaší postavě není znát? Problém nemusí být v tom, že se málo snažíte. Vaše úsilí můžou brzdit hormony.

Pokud na Vás klasické způsoby sloužící k docílení ideální postavy příliš neplatí, můžete zkusit hubnout dle svého hormonálního typu. Stačí zjistit, jaký hormonální typ jste (ze tří základních typů) a to podle toho, kde se vám v těle ukládá tuk. Podívejte se pořádně do zrcadla a určete své problémové partie.

Teď už jen podle své kategorie zkuste vyladit jídelníček a pohybové aktivity. Myslím, že to stojí za zkoušku.

Online hubnoucí PRŮVODCE 
Vás provede třemi technikami, které jednoduše nastartují vaše hubnutí,
a nezabrání tomu
ani ten otravný přechod.

Máme se snad při hubnutí méně rádi?

Z jednoho úhlu pohledu tomu tak je. K tomuto pohledu se ještě přidává rozum, který nás varuje, že dieta, do které se chceme bezhlavě pustit, je drastická. Také přispěchají vnitřní pocity hlásající to samé. A my už se dopředu nesnášíme za to, že do toho nechceme jít, protože to přikládáme tomu, že jsme líné, neschopné atd. atd. Nakonec se v nás něco neurčitého vzbouří a my se rozhodneme všechny tyto signály ignorovat a porazit. A tak se týden, čtrnáct dní (některé snad se sklonem k  masochismu, i déle) trápíme dietou nebo jinou zaručenou metodou na hubnutí. Výsledkem bývá (až u 82% lidí) krach.

čl 55Některým se zhubnout podaří, ale za jakou cenu, a i když se jim zhubnout podaří, jsou na tom v podstatě stejně jako ty, které zkrachovaly. Pocit naprosté vyčerpanosti, nemožnosti se soustředit na konkrétní věci, podrážděnost, nespavost, nevolnost. Zvláštní je, že ve většině případů si tento krach nezdůvodníme logicky = dieta byla špatná, ale odsoudíme sebe = já jsem špatná, že jsem to nedokázala, že jsem nevydržela. Takto se mnohokrát obviňujeme i v průběhu takového hubnutí. Třeba za to, že máme neodolatelnou chuť na "něco", že máme odpor ke cvičení, že se nám nechce jíst nadiktovanou potravinu. Pokládáme to za naše chyby a selhání. A tyto „chyby“ si velice nerady odpouštíme právě proto, že se považujeme za tzv. hubnoucí břídilky. Proto se nám už ani moc nechce zkoušet to znovu a mnohdy se odevzdáme osudu s tím, že nám se zhubnout nepodaří.

Chyby pomocníkem

Já osobně jsem si tímto také prošla. Mohu Vám tedy s upřímným srdcem sdělit, že zhubnout může každý. Opravdu každý, kdo se rozhodne mít se rád, začne vnímat, respektovat a vycházet vstříc svému tělu a své mysli. A samozřejmě každý, kdo si připustí, že chybovat je lidské a to i při hubnutí. Mně se s touto změnou uvažování a chování zhubnout podařilo a svou váhu si držím bez toho, aniž bych se musela omezovat a hlídat.

Jak se říká chybami se člověk učí. Berte tedy své chyby v předešlých pokusech zhubnout jako zprávu. Zprávu o tom, že ten a ten konkrétní pokus nebyla ta správná cesta.

Tajný tip

Vše, co jste až doposud brala jako Vaše chyby v hubnutí, si vypište na papír.
Nad každou z nich se zamyslete a popište si ji. Buďte k sobě upřímná, vyplatí se to. Možná Vás toho na začátku moc nenapadne, nevadí, průběžně si tento seznam doplňujte. Až budete mít pocit, že je Váš seznam chyb i s jejich popisem úplný, soustřeďte se na něj a máte napůl vyhráno. Jak to? Protože od této chvíle budete vědět, co na Vás neplatí, co nefunguje, co nerada atd. a budete vědět, že právě toto do své výzvy "hubnu po svém" nezahrnete. Hodně Vám to pomůže při stanovení Vaši hubnoucí strategie a cíle.

K tomu, abyste si dokázala přihrát do hubnutí tu správnou motivaci, zvolila si vhodnou strategii, vytýčila si svůj hubnoucí cíl, je zapotřebí počítat s tím, že jste omylná. Myslete na to, že se začínáte poznávat ze zcela nového úhlu pohledu, na to, že až doposud jste při hubnutí nad sebou takto nepřemýšlela. Je to nová cesta a tak buďte připravena na překážky. Málokomu se podaří vše na poprvé, Vy však máte nyní výhodu. Víte, že cokoli se Vám připlete do cesty, jste schopna změnit. Pokud se budete dostatečně vnímat, dokážete překážky odstraňovat, prostě si budete svůj hubnoucí postup vylaďovat. Tak si své chyby v hubnutí přestanete vyčítat a začnou pro Vás být naopak pomocníky. Budete díky nim vědět, co je třeba, aby se věci změnily, aby se Vám zhubnout podařilo.

Jednoduchou hubnoucí strategii, lehce dosažitelný cíl a dostatek vhodné motivace můžete získat
v Instruktážním videu 7 KROKŮ K PĚKNÉ POSTAVĚ v období menopauzy.

Instruktážní video

7 KROKŮ K ŠTÍHLÉ POSTAVĚ 
v období menopauzy

 S jedním jediným videem dokážete
se svou postavou udělat divy,
i když vám menopauza hází klacky pod nohy

MenoLady

PŘIJMĚTE MÉ POZVÁNÍ

Dovolte mi, pozvat Vás do mé fb skupiny MenoLady.

Tato skupina je speciálně vytvořena pro ženy, které procházejí obdobím menopauzy. Ve skupině tak ode mne získáte potřebné rady a informace, jak hubnout po svém, bez diet a omezování, a to s úspěchem i přes otravné hormonální brzdy. Členstvím v této skupině se Vám dostane mé podpory a pomoci, aby se Vám hubnutí dařilo, ať už si k tomu zvolíte jakoukoli cestu. Jako členka máte možnost načerpat ode mne informace, které potřebujete a které Vám skutečně pomohou.

Těším se na Vás
Patricie