Způsobují hormony nadváhu? 

Patricie Schwarzová

Po třicítce většina žen může zaznamenat zvýšení váhy v okolí pasu, je to zapříčiněno poklesem nejvíce aktivního estrogenu 17-beta-estradilu.
Hormony jsou chemickými regulátory v těle, které mají na starost vývoj buněk. Když se nějaký z těchto regulátorů vymkne kontrole, celý systém je ohrožen. Pokud dojde k hormonální nerovnováze, jakákoli dieta či tréninkový program se stane námahou bez výsledku.

Ženy pro optimální zdraví a správnou funkci metabolismu potřebují mít v rovnováze mimo jiné hormony také hormony vaječníků, estrogen a progesteron.

CO TEDY DĚLAT, KDYŽ DODRŽUJETE ZDRAVÝ STRAVOVACÍ A POHYBOVÝ REŽIM A PŘESTO PŘIBÍRÁTE?

 

čl 84Odborníci jsou přesvědčeni, že jediný program na hubnutí, který opravdu funguje, je vyvážené stravování, které je rozprostřeno do celého dne v kombinaci s hormonální rovnováhou a fyzickou námahou.

Není to pouze o tom, co jíte, ale o tom, jak často jíte. Pokud se nestravujete pravidelným režimem, hladina cukru klesne, to zapříčiní stres a tím opětovně dojde k nárůstu hladu.

 
Proto doporučuji vám všem, které se nacházíte v této situaci:
Pokuste se vytvořit si pro sebe stravovací plán PO SVÉM. Jednoduchý jídelní systém, kde si naplánujete co a kdy budete jíst. Časy si rozdělte tak, aby vám vyhovovaly, a vy samy jste věděly, že svému tělu dáváte pravidelný a dostačující kalorický příjem.

Rady:

Vybírejte si ke konzumaci jídla s nízkým obsahem cukru, tuků a zvýšeným obsahem proteinu (bíkovin). Konzumací proteinů (bílkovin) v každém jídle využijete výhod termogenického efektu vašeho těla a tak snížíte množství kalorií potřebných k úbytku na váze.

Vhodné je jíst:
- libové maso (krůtí, hovězí, ryby a podobně)
- ovoce a zeleninu, k doplnění vlákniny, vitaminů a antioxidantů
Není nutné, abyste drasticky snižovaly kalorický příjem (mohlo by to být spíše na překážku), zpomalily byste si tím metabolismus a značně ztížily hubnoucí proces.
 
Jídlo je jeden z našich nejlepších spojenců. Pokuste se dodržovat kvalitu a rozmanitost vašeho stravování, podpoříte tím své buňky ve vašich orgánech a tkáních a tak i vzájemnou podporu vašich hormonů odpovědných za jejich správný chod.

Doporučení:

Myslete hlavně na sebe. Vyhněte se kopírování postupů "jedna bába povídala". Zkoušejte, co by vám mohlo nejlépe pomoci a zkuste  si podle toho vytvořit vlastní hormonální stravovací plán PO SVÉM.

Jak nastartovat hubnutí za pouhé 3 hodiny!

I v období menopauzy můžete začít hubnout během chvíle
s Online hubnoucím PRŮVODCEM ZDARMA

JAK ZÍSKÁM SEXY KŘIVKY v menopauze

  • 1 hodinu
    Jednoduše přimějete své tělo, aby se začalo měnit Z VÁLEČKA NA SEXY BABU.
  • 2 hodinu
    Začnete hubnout, i když BUDETE JÍST TO, CO CHCETE.
  • 3 hodinu
    Začnete hubnout BEZ TOHO, že vám něco nevyhovuje.

                           MenoLady

Online hubnoucí PRŮVODCE ZDARMA
Vás provede třemi technikami,
které jednoduše
nastartují vaše hubnutí,
a nezabrání tomu
ani ten otravný přechod.

PŘIJMĚTE MÉ POZVÁNÍ

Dovolte mi, pozvat vás do mé fb skupiny MenoLady.

Tato skupina je speciálně vytvořena pro ženy, které procházejí obdobím menopauzy. Ve skupině tak ode mne získáte potřebné rady a informace, jak hubnout po svém, bez diet a omezování, a to s úspěchem i přes otravné hormonální brzdy. Členstvím v této skupině se vám dostane mé podpory a pomoci, aby se vám hubnutí dařilo, ať už si k tomu zvolíte jakoukoli cestu. Jako členka máte možnost načerpat ode mne informace, které potřebujete a které vám skutečně pomohou.

Těším se na vás
Patricie

KDO VÁM RADÍ

Dobrý den, vítám vás na mé stránce. Jmenuji se Patricie Schwarzová a jsem akreditovaná výživová poradkyně, zakladatelka a mentorka projektu hubni PO SVÉM. Pomáhám lidem, kteří chtějí zhubnout,najít vlastní hubnoucí styl, aby mohli úspěšně a trvale zhubnout - bez trápení.
Více informaci o mě najdete zde »