MUSÍM CVIČIT, KDYŽ CHCI ZHUBNOUT?

Patricie Schwarzová

Radka mi nedávno poslala zprávu s dotazem: "Jak mám začít myslet jinak, abych se nemusela trápit, že mám jít cvičit? Nemám žádnou vůli, potřebuju nakopnout, ale nevím jak".
Vy, kteří jste četli můj ebook 6 JEDNODUCHÝCH TRIKŮ JAK ZAČÍT OKAMŽITĚ HUBNOUT, už víte, že hubnutí se může dařit i bez cvičení a že pevnou vůli si máte nechat v rezervě pro jiná řešení a s hubnutím ji nespojovat.

VÝBĚR

My všichni, kteří jsme se snažili hubnout několikrát, máme načteno všechno možné o hubnutí. Všude se píše, že pokud chcete zhubnout, musíte cvičit. Mám radost, že vás (a Radku zvlášť) můžu uklidnit. Zhubnout můžete i bez cvičení.
Tak, jako je řada lidí, kteří nejsou zvyklí snídat, tak jako je spousta lidí, kteří si nedokáží život představit bez pravidelného pohybu, tak je i dost lidí, které sportování nebaví nebo ho nemohou provozovat ze zdravotních důvodů.

ROZHODNUTÍ

Můj manžel skoro celý život sportoval. Před několika lety měl zdravotní problémy, musel přestat kouřit a sport měl od lékařů výslovně zakázaný. Během dvou let přibral na 114 kg. Já samozřejmě po tu dobu remcala, že by s tím měl něco dělat, ale bez úspěchu. Po dvou letech naštěstí přišel zlom a manžel se rozhodl svou váhu řešit. Požádal mě o pomoc a já mu sestavila první ze svých výživových programů. Jak to dopadlo? Za rok manžel shodil 32 kg a to jen tím, že dle mého výživového plánu začal pravidelně jíst. A pozor, zhubnul, aniž by vyvíjel nějakou sportovní aktivitu. 

R pr

UVÁŽENÍ

Ti z vás, kteří cítíte, že vám při hubnutí nedělá potíže sportovat, samozřejmě sport do svého hubnoucího plánu zahrňte. Zkrátíte si tím dobu redukce a tělo bude více zpevněné. Dávejte však pozor na to, že budete-li při hubnutí pravidelně cvičit, vaše tělo bude chtít doplňovat vydanou energii. Proto je fajn, když si k tomu naplánujete, co a jak budete jíst, aby vás nepřepadal neovladatelný hlad.

Vy, kteří jste zvyklí sportovat nebo cvičit jen symbolicky, popřemýšlejte, jaký sport či jaký styl cvičení vám nejvíce vyhovuje a kolikrát týdně byste tuto aktivitu byli schopni zařadit. I jedenkrát týdně je super. Jakmile si na tuto vaší volbu zvyknete, možná sami budete chtít přidat.

20160622_144247

 

Já jsem loni v létě zhubla (zcela neplánovaně) 3kg, jen proto, že jsme si pořídili domů pejska a začala jsem víc chodit. Když už jsem u toho, chůzi vřele doporučuji. Chůze prospívá tělu i organismu. Dobře se při ní hubne. Šetří klouby a prostě je celkově fajn.

A JAK JE TO S TÍM  NUCENÍM SE DO CVIČENÍ A VŮBEC DO ČEHOKOLI?

Všimněte si, že v mých doporučeních nikde nenajdete slovo MUSÍM. Toto slovo má až neuvěřitelně negativní moc a energii. Také proto selhává většina diet. Dieta je s tímto slovem a negativními pocity propojená. S tímto slovem je také velice úzce spojená pevná vůle. Pevná vůle vám vždy bude přikazovat, že něco musíte či nesmíte. Jsem přesvědčená, že pevná vůle hubnutí nepomáhá.

Chcete-li zhubnout, snažte se, aby vše, co si naplánujete k dosažení tohoto cíle, obnášelo vaše CHCI. Toto slovíčko v nás naopak probouzí "těšení se" na průběh věcí. A když se na něco těšíme, děláme při dosahování toho, co chceme, vše s chutí a nadšením a nemusíme se do ničeho nutit.

Radko, nutíš se do cvičení? Říkáš si: "Musím jít cvičit, jinak nezhubnu"? V hlavě se ti honí "Nesmím jíst" nebo "Musím jíst jen tohle a tohle"? Rada ode mne zní: své myšlení změníš, pokud budeš chtít. Pokus se chtít dělat věci jinak. Jíní hubnou tím, že minimálně jí a hodně cvičí. No a co? Ty to přeci můžeš zkusit jinak, PO SVÉM. Vyzkoušej naplánovat si vlastní hubnoucí styl. K hubnutí si vyber jídla, která ti chutnají a u kterých víš, že nejsou kalorickou bombou. Cvičení si zvol takové, které tě baví. A když občas vynecháš, svět se proto nezboří. Zkus se při svém hubnutí rozhodovat po svém, volit po svém, konat po svém. Ber to jako hru, při které, když ti něco nevyjde, můžeš zkusit hrát jinak. Hrát tak, jak to bude tobě vyhovovat.

Závěrem mi dovolte ještě jednu radu.
Buďte na sebe hodní a snažte se ve svém životě dělat co nejvíce věcí proto, že je dělat CHCETE.

Jak nastartovat hubnutí za pouhé 3 hodiny!

I v období menopauzy můžete začít hubnout během chvíle
s Online hubnoucím PRŮVODCEM ZDARMA

JAK ZÍSKÁM SEXY KŘIVKY v menopauze

  • 1 hodinu
    Jednoduše přimějete své tělo, aby se začalo měnit Z VÁLEČKA NA SEXY BABU.
  • 2 hodinu
    Začnete hubnout, i když BUDETE JÍST TO, CO CHCETE.
  • 3 hodinu
    Začnete hubnout BEZ TOHO, že vám něco nevyhovuje.

                           MenoLady

Online hubnoucí PRŮVODCE ZDARMA
Vás provede třemi technikami,
které jednoduše
nastartují vaše hubnutí,
a nezabrání tomu
ani ten otravný přechod.

PŘIJMĚTE MÉ POZVÁNÍ

Dovolte mi, pozvat vás do mé fb skupiny MenoLady.

Tato skupina je speciálně vytvořena pro ženy, které procházejí obdobím menopauzy. Ve skupině tak ode mne získáte potřebné rady a informace, jak hubnout po svém, bez diet a omezování, a to s úspěchem i přes otravné hormonální brzdy. Členstvím v této skupině se vám dostane mé podpory a pomoci, aby se vám hubnutí dařilo, ať už si k tomu zvolíte jakoukoli cestu. Jako členka máte možnost načerpat ode mne informace, které potřebujete a které vám skutečně pomohou.

Těším se na vás
Patricie

KDO VÁM RADÍ

Dobrý den, vítám vás na mé stránce. Jmenuji se Patricie Schwarzová a jsem akreditovaná výživová poradkyně, zakladatelka a mentorka projektu hubni PO SVÉM. Pomáhám lidem, kteří chtějí zhubnout,najít vlastní hubnoucí styl, aby mohli úspěšně a trvale zhubnout - bez trápení.
Více informaci o mě najdete zde »