JE MI TO LÍTO
JDETE POZDĚ

REZERVACE MÍST JE UKONČENA

Proč se zúčastnit tohoto ZÁŽITKOVÉHO online semináře?

Protože v průběhu tohoto nevšedního semináře máte možnost dozvědět se, naučit se,
a začlenit do svého života 7 kroků/zvyků/způsobů, které Vás dovedou k postavě, jakou chcete mít.

Protože (nejspíš) poprvé zažijete živé vysílání, kterého budete skutečnou součástí.

Na tomto semináři budeme společně konat. Takže Vás nečeká žádné jen tak nějaké obecné tlachání a nudný poslech. Společně půjdeme rovnou k věci.

Tento zážitkový seminář bude NAPROSTO ODLIŠNÝ od těch běžných. V jeho průběhu si totiž všechny hubnoucí kroky rovnou vyzkoušíte na vlastní kůži.

Sama se tak přímo přesvědčíte o tom, že pro Vás mohou být tyto hubnoucí kroky stejně tak jednoduché jako běžná chůze.

Ujistíte se, že díky těmto hubnoucím krokům můžete vyladit svou postavu do proporcí, po kterých toužíte, a to i pokud si procházíte obdobím menopauzy.

Je spousta žen, které už nad sebou v oblasti hubnutí zlomily hůl. Možná mezi tyto ženy patříte i Vy, ale přitom stále toužebně doufáte, že se něco stane.

Tím něčím pro Vás může být právě tento zážitkový seminář.

Ze své vlastní zkušenosti s hubnutím vím, že to poslední, do čeho byste se chtěla vrhat,
pro dosažení štíhlejší postavy je, striktní omezování se v čemkoli.

Je mi jasné, že k tomu, co všechno máte na starosti, si nechcete přidávat ještě další nálože,
které by Vás stejně ve finále odradily.

Právě na tyto aspekty bere ohledy 7 hubnoucích kroků,
se kterými Vás na semináři seznámím a Vy si je přímo při vysílání i vyzkoušíte. 

Tento zcela unikátní seminář se koná

od 14 do 18 hodin

budete tak mít dostatek času na to, pořádně si vyzkoušet každý ze 7 hubnoucích kroků.

Co se na tomto zážitkovém semináři dozvíte, naučíte a co si i vyzkoušíte?

  • KROK 1 - JAK DOSÁHNOUT DOBRÉHO ZAŽÍVÁNÍ
    K tomu, abyste hubla v období, kdy si tělo dělá naprosto, co chce, potřebujete mít v pohodě zažívání. Proto potřebujete znát, co Vaše zažívání nakopává a co ho naopak tlumí. První krok Vám ukáže, jak na to.
  • KROK 2 - JAK SE VYHNOUT PŘEJÍDÁNÍ
    Ani návaly emocí Vás po tomto kroku nepřimějí k tomu splácat páté přes deváté. S druhým krokem se budete umět řádně zasytit, aniž byste se přejídala.
  • KROK 3 - JAK PŘEMĚNIT JÍDLO NA ENERGII A NE NA TUK
    Ručička na váze lítá jak splašená. A přitom se snažíte držet na uzdě. S tímto krokem dokážete přijaté jídlo proměnit na energii, a ne na ten nenáviděný tuk. Ta jistota, že můžete jíst, co chcete, a nepřiberete, je super.
  • KROK 4 - START
    Věkem se metabolismus zpomaluje. V přechodu máme často pocit, že nám metabolismus stojí. Hned tak něco nám nesedne, býváme nafouklé a přitom hladové. S tímto krokem si nastartujete metabolismus raz dva a budete se cítit skvěle.
  • KROK 5 - BLOKY
    Taky Vám každá snaha o zhubnutí připadá, jako by Vás něco blokovalo? S krokem pět lehce vyřadíte z provozu bloky, které Vám v hubnutí brání.
  • KROK 6 - JAK ZABRÁNIT UKLÁDÁNÍ TUKU V TĚLE
    Zaskočí Vás, jak snadno tomu můžete zabránit.
  • KROK 7 - JE TO TAK JEDNODUCHÉ
    Tak tento krok je fakt pecka. Dozvíte se, jak díky dvěma pohybům rukou docílíte snížení kalorického příjmu. A přitom budete slastně zasycená.

ZÁŽITKOVÝM SEMINÁŘEM VÁS PROVEDU JÁ

Patricie Schwarzová

HUBNOUCÍ TERAPEUTKA,
akreditovaná výživová poradkyně, 
zakladatelka a mentorka projektu MenoLady Hubni PO SVÉM.
Specializace:
Psychologie hubnutí = pohodové hubnutí pro ženy (nejen) v menopauze.